Հաղորդակցման հմտություններ, հեռավար ուսուցման առաջադրանքներ, ապրիլի 27-ից մայիս 22-ը

Հարգելի ուսանողներ, «Հաղորդակցման հմտություններ» առարկայից մասնակցեք հրապարակված բոլոր նախագծերին: Նախագծերի արդյունքնները հրապարակեք բլոգի համապատասխան բաժնում և ուղարկեք l.aleqsanya@mskh.am էլեկտրոնային փոստի հասցեին:

  1. «Հաղորդակցման ձևեր և եղանակներ»

Բանակցային գործընթացում համաձայնության կարելի է
հանգել օգտագործելով հաղորդակցման տարբեր ձևեր: Դրանցից գործնականում լայն կիրառություն ունեն հետևյալ ձևերը.

  • Գործարար խոսակցությունը
  • Զրույցը
  • Քննարկումը
  • Բանավեճը
  • Սակարկումը
  • Բազմակողմ բանակցությունները

Անդրադառնալ դրանցից յուրաքանչյուրին և նշել ուժեղ և թույլ կողմերը:
Ուղղորդող գրականություն
Հաղորդակցման և աշխատանքային գործունեության ընդհանուր հմտություններհմտություններ էջ 64- 73

2. «Հաղորդակցման ո՞ր ձևն է իմը»
  • Գրեք էսսե «Հաղորդակցման որ ձևն է իմը» խորագրով:
  • Այս նույն թեմային շուրջ անցկացրեք հարցազրույց ընտանիքի կրտսեր, միջին և ավագ սերունդների հետ, տարեք զուգահեռներ: Նյութը տեսագրեք կամ ձայնագրեք: Հրապարակեք բլոգում:

Ուղղորդող գրականություն
Հաղորդակցման և աշխատանքային գործունեության ընդհանուր հմտություններհմտություններ

3. «Ընտանեկան ընթերցանություն»

Կարդացեք կարդացեք հոգեբանական, փիլիսոփայական գրքեր:
Դեյլ Քարնեգի, Ինչպես ձեռք բերել բարեկամներ և ազդեցություն ունենալ մարդկանց վրա
Ալբեր Քամյու , Ժանտախտը
*(«Ժանտախտը»  Ալբեր Քամյուի վեպն է, որը տպագրվել է 1947 թվականին։ Այն պատմում է ժանտախտի դեմ բնակչության պայքարի մասին, ինչը խորհդրանշում է եվրոպացիների դիմադրությունը ֆաշիզմին և նացիզմին։ Գրքի կերպարները պատկերում են, թե ինչ ազդեցություն է թողնում չարիքը հասարակության վրա։)

Կարդացեք Ձեր նախընտրությամբ որևէ այլ բան, խորհուդ տվեք կարդալ նաև Ձեր ընկերներին:

  • Գրեք Ձեր կարծիք- վերլուծություն կարդացած գրքի, նախընտրած հատվածի մասին:
  • Կազմակերպեք քննարկում ընդանիքի անդամների Ձեր ընկերների շրջանում, ձայնագրեք, տեսագրեք կամ նրանց ևս խնդրեք, որ գրեն կարծիք- վրելուծություն քնննարկած նյութի մասին:

Արդյունքներ

  1. Քնարա Գևորգյան
    «Ընտանեկան ընթերցանություն»,Դեյլ Քարնեգի, Ինչպես ձեռք բերել բարեկամներ և ազդեցություն ունենալ մարդկանց վրա, Վերլուծություն
  2. Միլենա Սարգսյան
    «Հաղորդակցման ձևեր և եղանակներ»
  3. Մարիամ Վարդանյան
    «Հաղորդակցման ո՞ր ձևն է իմը»
  4. Վարդուհի Սաղաթելյան
    «Հաղորդակցման ձևեր և եղանակներ»
  5. Ժաննա Մկրտչայն
    «Հաղորդակցման ձևեր և եղանակներ»
  6. Անուշ Քելամյան
    «Ընտանեկան ընթերցանություն», Սթիվ Սթիվենսոնի «Меч короля Шотландии»
    «Հաղորդակցման ո՞ր ձևն է իմը»
  7. Թերեզա Ավդալյան
  8. Նարինե Մակարյան
    «Ընտանեկան ընթերցանություն»,Դեյլ Քարնեգի, Ինչպես ձեռք բերել բարեկամներ և ազդեցություն ունենալ մարդկանց վրա, 
    Ալբեր Քամյու, «Ժանտախտը»
  9. Անի Պետրոսյան
    «Հաղորդակցման ձևեր և եղանակներ»
    «Ընտանեկան ընթերցանություն», Մարկ Արենի Այնտեղ, որտեղ ծաղկում են վայրի վարդեր. անատոլիական պատմություն

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s