Մանկավարժության կենտրոնի առաջարկով ուսումնասիրել եմ 9-րդ դասարան՝ 25 սովորողի բլոգ՝ համաձայն մշակված ցուցանիշների:
Բլոգները ակտիվ են, գործուն, ամենօրյա, ուսումնական տարբեր բնագավառների հրապարակումներով հագեցած: Արտացոլված է սովորողների երրորդ ուսումնասկան շրջանի, հեռավար- առցանց- ընտանեկան դպրոցի գործունեությունը:
Հրապարակված են անհատական պլաննրը և հաշվետվությունները (կան սովորողներ, ովքեր չեն լրացրել այս փաստաթղթերը):
Դիտարկումներ և առաջարկություններ
- Բլոգի բովանդակության հետ կապված
- Առարկայացանկերի, ավելորդ բաժինների հեռացում կամ արխիվացում, որոնք այլևս չեն ուսումնասիրվում տվյալ ուսումնական տարում, կան առարկաներ, որ մնացել են 2014 թվականից:
- Յուրաքանչյուր կրթական աստիճանի՝ դասարանի համար ընդհանուր բաժինների անվանացանկի սահմանաում, քանի որ մեկի մոտ նշված է իրավունք, մյուսի մոտ՝ հասարակագիտություն…
- 9-1 դսասարանում հանրահաշիվը և երկրաչափությունը ուսումնասիրում են այլ էլեկտրոնային հարթակում՝ քլասրումում, կարծում եմ՝ սա պետք է արտացոլվի բլոգներում և էջը դատարկ կամ անցյալ ուսոումնական տարվա հրապարակումներով չմնա:
- Սովորողները չունեն «Ընտանեկան դպրոց» բաժինը, սակայն ունեն հրապարակումներ:
- Սովորողները ոչ միշտ են հրապարակումներ անելիս նշում բաժինը, ինչն էլ անհարմարություն է ստեղծում նյութեր փնտրելիս:
2. Բլոգի կառուցվածքի հետ կապված
Բլոգի թեմայի, մենյուի ընտրություն, սրանից կախված՝
- գույնի ընտրություն
- ամիս, ամսաթվի առկայություն
- արխիվի առկայություն
- հղումնների, բաժինների տեղի մատչելիություն, տեսանելիություն