Գրադարանային գործ, հեռավար- առցանց, ապրիլ ամիս

Ուսանողների պատումները
Իմ օրագիրը (մարտից ապրիլի 4)

Մարգարիտ Մինասյան
Սյուզի Ստեփանյան
Ռուզան Ղազարյան

«Գրադարանային գործ», ապրիլ ամսվա առաջադրանքներ և նախագիծ

  1. Հարգելի ուսանողներ, դուք արդեն փորձ ունենք նախագիծ կազմելու և իրականացնելու, քանի որ ապրիլին Ղազարողս Աղայանի ծննդյան օրն է և կրթահամալիրի օրացույցի համաձայն ընթացքի մեջ են Աղայան- Ռոդարի նախագծերը, ընտրեք նրանց ստեղծագործություններից, կազմեք ընտանեկան դպրոցի նախագիծ՝ ընթերցումներ, խաղ-թատրոն, հրապարակեք այն, իրականացրեք ընտանիքում, բակում, հեռավար- առցանց՝  իրականացման ձևը դուք ընտրեք: Ձայնագրեք, տեսագրեք, արդյունքները հրապարակեք և ուղարկեք հղումները l.aleqsanyan@mskh.am իմ էլեկտրոնային հասցեին:
  2. Ձեր նախընտրությամբ կարդացեք որևէ գիրք, պատմվածք, գրեք Ձեր կարծիքը, վերլուծությունը, հրապարակեք բլոգում, ուղարկեք ինձ Ձեր դասընկեր- կուրսեցիներին:
  3. Կարդացեք մասնագիտական գրականություն: Գրադարանային ֆոնդերը և նրանց կազմակերպման սկզբունքները: Ընդհանուր տեղեկություններ գրքերի դասակարգման և դասավորման մասին:


Ուսումնական փաթեթներ, նյութեր ընթերցանության համար
Մեդիագրադարանում
Ղազարոս Աղայան, մեդիափաթեթ
Ջաննի Ռոդարի, մեդիափաթեթ
Հեռավար- առցանց ուսուցում

Դպիրում
Ջաննի Ռոդարի
Դասաավանդողների հոդվածները հեռավար- առցանց ուսուցման մասին

Այլ էլեկտրոնային կայքեր
Հայալեզու էլեկտրոնային շտեմարանների տասնյակ

Արդյունքներ
Սյուզի Ստեփանյան
Իմ սիրելի գիրքը, Սիրո հինգ լեզու
Կարդում ենք Աղայան

Մարգարիտ Մինայսյան
Իմ սիրելի գիքը
Ալբերտո  Մորավիա, « Չոչարա »  

Ռուզան Ղսազարյան
Իմ սիրելի գիրքը
Ալբերտո Մորավիա, «Արհամարհանք»
Պաուլո Կոելիո, Անհավատարմություն

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s