Ներառականություն-ներգրավածություն

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի «Մանկավարժական ակումբի» քննարկման թեման այս անգամ էլ  Ներառականությունն է:

Ներառականությունը լայն հասկացություն է, որը դիտարկվում է տարբեր տեսանկյուններից, այն մարդու հարմարվածությունն է միջավայրին, ներգրավվածությունն է, մասնակցությունը այս կամ այն սոցիալական խմբերի ամենատարբեր գործունեությունների մեջ:

Ակումբի ղեկավար Մարիետ Սիմոնյանի  առաջարկով, այս թեմայով կրթահամալիրում կազմակերպվել է հարցում-ուսումնասիրություն: Առցանց հարցմանը մասնակցել է 93 սովորող` 293 սովորող, 74 ուսանող-ից և 19 աշխատակից` 45-ից:

2018-2019 ուստարում կրթահամալիր ընդունված սովորողներ

Միջին դպրոց — 67 սովորող, 11-ը` արտերկրից:
Արևելյան դպրոց — 29 սովորող, որից 4-ը արտերկրից
Արևմտյան դպրոց — 22 սովորող, որից 3-ը արտերկրից
Հյուսիսային դպրոց- 62սովորող, 8-ը արտերկրից
Հարավային դպրոց- 24 սովորող, 6-ը արտերկրից
Ավագ դպրոց — 89-սովորող, 13-ը արտերկրից
Քոլեջ — 74 ուսանող

Ընդամենը՝ 293 սովորող, 74 ուսանող

Արտերկրից այս տարի կրթահամալիր է եկել սովորելու 45 սովորող:
2018-2019 ուստարում կրթահամալիրն ունի 45 նոր աշխատակից:

Ուսումնասիրության գործիքներ

Ուսումանսիրություն արդյունքներ

Հարցմանը մասնակցած սովորողներ (93)
Ըստ դպրոցների
Արևելյան դպրոց-պարտեզ-2
Արևմտյան դպրոց-պարտեզ-7
Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ- 33
Հարավային դպրոց-պարտեզ- 10
Միջին դպրոց- 29
Ավագ դպրոց-6
Մայր դպրց-5
Կրթահամալիր-1

Հարցմանը մասնակիցները հիմնականում կրթահամալիրի Հուսիսային (33) և Միջին (29) դպրոցներից են:

Հարցմանը մասնակցած դասվանդողներ (19)

  1. Դիանա Նազարյան
  2. Ազնիվ Գալստյան
  3. Մարիամ Սարդարյան
  4. Սմբատ Պետրոսյան
  5. Շուշան Եղիզարյան(Գալոյան)
  6. Նելլի Գեղամյան
  7. Ռիմա Քեքեջյան
  8. Յախինյան Լիլիթ
  9. Շուշան Միկոյան
  10. Հայարփի Անանյան
  11. Սամվել Թամազյան
  12. Հասմիկ Գրիգորյան
  13. Նաիրուհի Համբարձումյան
  14. Արմինե Գոգինյան
  15. Ստելլա Մնացականյան
  16. Անի Մրտեյան
  17. Ծովիկ Կասսաբյան
  18. Մոնիկա Տոնոյան
  19. Անուշ Ներսիսյան
Ե′վ սովորողների, և′ դասվանդողների հարցման ընթացքում, որպես ներառման-ներգրավվածության կարևոր ցուցանիշներ առանձնացվել են համագործացելու կարողությունը, մասնագիտական փորձի փոխանակումը, ճամփորդելը, բլոգավարության հմտություններին տիրապետումը, նախագծային աշխատանքը, ինքնակրթությունը, մասնագիտական զարգացումը, կրթահամալիրի ֆիզիկական և ծրագային յուրացումը:
1. Հարցեր, որ տրվել են սովորողներին
  • Բլոգ, բլոգավարություն, բլոգի հղում.
 4-ը նշում է, որ ուսումնական բլոգ դեռ չունի
  • Մասնակցություն կրթահամալիրի Մուտքի ճամբարին

օգոստոս ամսին՝ 51 սովորող
հուլիս, սեպտեմբեր, հոկտեմբեր՝ 15 սովորող
չեն մասնակցել մուտքի ճամբարին 26 սովորող

  • Մուտքի ճամբարից տպավորվել է.

սովորողներն անդրադարձել են մուտքի ճամբարի բոլոր բաղկացուցիչներին. ճամփորդություն, բլոգավարություն, ընկերություն, ուրախ մթնոլորտ և հետաքրքիր ժամանց, սպորտաձևեր. լող, սեղանի թենիս, հրաձգություն, հեծանվավարություն, բաց լողավազաններ, բակային աշխատանքներ, առավորտյան ընդհանուր պարապմունք, Սևանի «Ժայռ» ճամբար, երիտասարդ կազմակերպիչ-ուսուցիչներ

  • Մասնակցությունը ճամփորդություններին

9-ը նշում է, որ չի մասնակցել ճամփորդությանների
84-ը նշում են, որ մասնակցել են կրթահամալիրային ճամփորդություններին, այդ թվում նաև քայլերթի

  • Մասնակցությունը կրթահամալիրային նախագծերին

11 սովորող նշել է, որ չի մասնակլցել որևէ նաախագծի
մյուսները նշել են որ մասնակցել են կրթահամալիրային, դասարանական նախագծերի

*նախագծերում ներգրավված սովորողներն ունեն նաև հարապարակումներ, որոնց կարող եք մանրամասն ծանոթանալ հարցման աղյուսակից

  •  Դասավանդողի (դասավանդողնրի) հետ արդյունավետ աշխատանք

դասանանդող-սովորող աշխատանքը ստացվում է, սովորողները նշել են իրենց դասավանդող տարբեր ուսուցիչների (անվանական անդրադարձի կարիք չկա, քանի որ որևէ մեկին հատուկ չեն առանձնացրել, իսկ ավելի մանրամասն կարող եք ծանոթանալ հարցման աղյուսակից)

  • Սովորողի համար ստեղծված առանձին ուսումնական փաթեթ

այս հարցին 93-ից պատասխանել է 59 սովորող
հարցվողներից 48-ը  նշել է, որ չկա սովորողի համար ստեղծված առանձին ուսումնական փաթեթ
հարցվողներից 11-ը նշել է, որ դասավանդողի բլոգում հրապարակված է անհատական առաջադրանքների փաթեթ.
4 սովորող` Մարիետ Սիմոնյան
1 սովորող` Հայկուհի Հովհաննիսյան
1սովորող` Աննա Ֆրանգյան
1սովորող` Մենուա Հարությունյան
1 սովորող` Լուսինե Ներսիսյան
1 սովորող` Նարինե Բարսեղյան
1 սովորող` Գոհար Բալջյան
1 սովորող` Ստելլա Հակոբյան

  • Կրթամալիրում ունե՞ն ընկերներ

88 սովորող նշում է, որ կրթահամալիրում ունի ընկերներ
3-ը նշում է, որ չունի
2-ն էլ նշում է, որ մտերիմ ընկեր չունի

  • Ինչպիսի՞ դժվարություններ ունեն կրթահամալիրում նոր ընդունված սովորողները

Հարցվողներից 56-ը նշում է, որ դժվարություններ չունի, ամեն բան լավ է
35-ը նշում է բլոգավարությունը, համակարգչային ծրագրերը
1 հոգի էլ նշում է, որ ռուսաց լեզուն է դժվարությամբ հաղթահարում

  • Հարցվողներից 37-ը նշումէ, որ օգտվում է կրթահամալիրի «Տիգրան Հայրապետյան» ընթերցասրահից
  • 25-ը նշում է, որ օգտվում է խոհանոցից:

 

2. Հարցեր, որ տրվել են դասավանդողներին, այլ մասնագետներին

  • Ուսումնական բլոգում սեպտեմբեր-հոկտեմբերին հրապարակված նյութերը, այդ թվում՝ դասընթացի ծրագիր, ուսումնական պարապմունքի ծրագիր, ուսումնական նախագիծ, ուսումնական նախագծի լուսաբանում, մանկավարժական դիտարկում (օրագիր)

հարցվողները  հղում են արել բլոգին
գրել են թվային ցուցանիշներ
նշել են, որ հարցը պարզաբանման կարիք ունի

  • Կրթահամալիրի երաժշտական խմբերում, մարզական ակումբներում ընդգրկվածությունը

1 դասավանդողղ նշել է, որ մասնակցում է երգչախմբի պարապմունքներին
3-ը նշել է, որ մասնակցում է երկարացված օրվա կազմակերպիչների սեմինարներին
12-ը նշել է, որ մասնակցում է տարբեր մարզական ակումբների

  • Ուսումնական ճամբարի մասնակցություն

10 աշխատակից նշել է, որ մասնակցել է կրթահամալիրի տարբեր ուսումնական ճամբարների
հարցվողներից միայն մեկն է նշել, որ չի մասմնակցել որևէ ուսումնական ճամբարի
հարցին չի պատասխանել 4-ը

  • Սովորողների հետ ուսումնական նախագծերի իրականացում

հարցման մասնակիցները հրապարակել են իրականացվող նախագծերի հղումները
հարցին չի պատասխանել հարցվողներից 2-ը

  • Կրթահամալիրային ի՞նչ նախագծերի են մասնակցել

դասավանդողները դրել են են բլոգից հղումներ
հարցին չի պատասխանել 5-ը

  •  Ո՞ւմ հետ են աշխատում ուսումնական նախագծեր մշակելիս, իրականացնելիս, ո՞ւմ են  աջակցել՝ ուսումնական նախագծի մշակման, կազմակերպման, ամփոփման հարցում, կրթահամալիրում ո՞ւմ աշխատանքի ոճով են  հետաքրքրված (ո՞ւմ փորձն են դիտարկում), գործընկերներից ո՞ւմ են դիմում տեխնիկական աջակցության համար

* այսօրինակ հարցերին նոր աշխատակիցները տվել են տարբեր անվանական պատասխաններ, սակայն դրաց մեջ ցուցանիշներով չի առանձնանում որևէ մի աշխատակից(արդյունքներին մանրամասն կարելի է ծանոթանալ հարցման աղյուսակից)

  • Ի՞նչ ուսումնական ճամփորդություն եք կազմակերպել կամ ի՞նչ ճամփորդության եք մասնակցել

հարցվողներից 16-ը մանրամասն նկարագրել է թե ինչ ճամփորդությունների է մասնակցել կամ կազմակերպել, հրապարակված են հղումներ
3-ը նշել է, որ չի մասնակցել և չի կազմակերպել որևէ ճամփորդություն

 

ՀԳ: Հարցման մասնակիցների թիվը չի վկայում նոր ուսումնական տարում կրթահամալիր ընդունված սովորողների և աշխատակիցների ամբողջական ներառման մասին:

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s