Տեխնոլոգիան, կերպարվեստը կրթահամալիրում. ուսումնասիրության արդյունքներ

Ուսումնասիրության պլան
Ուսումնասիրության արդյունքներ, վերլուծություն

Մանկավարժության կենտրոն, Սուսան Մարկոսյան

Դպրոցների ղեկավարներ, գրասենյակների ղեկավարներ, դպրոցների կազմակերպիչներ (տեղեկանքներ)

Արևելյան դպրոց-պարտեզ
Արևմտյան դպրոց-պարտեզ
Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ 
Հարավային դպրոց-պարտեզ
Միջին դպրոց
Ավագ դպրոց

Կերպարվեստիտեխնոլոգիայի դասավանդողներ. Արտադրությամբ ուսուցման արդյունքներ՝ նվերներ (ում), վաճառք, այլ… (տեղեկանք)

Թերեզա Թումանայն
Հասմիկ Թոփչյան
Անի Հովհաննիսյան
Տաթև Աթոյան
Մերի Խանջյան
Զառա Ոսկանյան
Արևիկ Բալջյան
Թամար Հարությունյան
Շողիկ Պողոսյան
Կարինե Մացակյան
Մովսես Ավետիսյան

Ուսումնական կենտրոնի ղեկավար, Կարինե Մացակյան

Օտար լեզուների լաբորատորիա

Իմացումի հրճվանք լաբորատորիա, Լուսինե Փաշայան

Առաջարկներ

Լուսինե Ալեքսանյան

  • Ուսումնական կենտրոնը համակարգի ընդհանուր նախագծերը:
  • Ուսումնասիրությունը առիթ է, սովորողների բլոգներում բաժիններ բացելու, թարմացնելու համար:

Լուսինե Փաշայան

  • Սովորողների աշխատանքները հրապարակելիս նկարագրել կատարված աշխատանքը (կազմակերպումը, զարգացումը)
  • Կոնկրետ դասվարների առաջարկել ««Տեխնոլոգիա, կերպարվեստ» դասընթացը՝ նախագծային ուսուցման ընթացքում» թեմայով մեթոդական մշակումներ կատարել, կիսվել իրենց փորձով:
  • Ուսումնական պլանում պարզաբանել, թե Ուսումնական ագարակը, պարտիզապուրակային գործունեությունը  ո՞ր դասընթացի բաղկացուցիչ է. «Կերպարվեստ, տեխնոլոգիայի»՝ «Աշխատանքային հմտություններ» դասընթացի՞, թե «Ես և շրջակա աշխարհը» դասընթացի (ուսումնական պլանից ենթադրում է, որ նշվածները «Ես և շրջակա աշխարհը» դասընթացի մեջ են ներառվում):
  • Ուսումնական պլանում պարզաբանել, թե խոհանոցային գործունեությունը ո՞ր դասընթացի մեջ է ներառվում՝ «Կերպարվեստ, տեխնոլոգիա», «Ես և շրջակա աշխարհը»:
  • Ամանորյա նախագծերում ներառել աշխատանք այլ նյութերով:
  • «Իմացումի հրճվանք» բլոգի ռեսուրսներ բաժնում հավաքագրել դասվարների կողմից թողարկված աշխատանքները. այսպես մեկ կենտրոնացված տեղում կունենանք կատարված աշխատանքների պահոց, որից դասվարները կարող ենք տեղեկանալ գործընկերների փորձին, իսկ մանկավարժության կենտրոնը՝ կգնահատի մեկ տարվա կտրվածքով կատարված աշխատանքները՝ որակը, բազմազանությունը, կրեատիվությունը, դասավանդողների կողմից կատարված աշխատանքի կազմակերպումը, ներկայացումը, հեղինակային կրթահական ծրագրում՝ նորարարությունը:

Նառա Նիկողոսյան
Ուսումնասիրության կազմակերպման ձևին ուղղված առաջարկ.

  • Ուսումնասիրության այս ձևը կարծում եմ, միևնույնն է, սյուբեկտիվ է… Ուսումնասիրության արդյունավետությունը օբյեկտիվությունն է: Միևնույնն է բաց համակարգ է, ուսումնասիրության գործիքները նույնն է, եթե դպրոցների ղեկվար, կազմակերպիչ, գրասենյակի ղեկավարն են ուսումնասիրությունը անում`փոխվեն տեղերով՝ Արևելյան դպրոցը ուսումնասիր Արևմտյան դպրոցը, Արևմտյանը՝ Հյուսիսայինը:
  • Կամ ամեն անգամ աշխատանքային խումբ առանձնացվիր, որի համար լրացուցիչ աշխատանք համարել, որ մասնակցի դասերին, կազմակերպմանը, տեղում ուսումնասիրությունը արվի:
  • Մեկ այլ տարբերակով կարող է ուսումնական աշխատանք դառնալ ավագ դպրոցի սովորողների համար: Կարևոր հմտություն է ուսումնասիրություն իրականացնելը…

 

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s