Կրթահամալիրի տնօրենի առաջարկով անվկացվել է «Բարձունքի հաղթահարում», «Հայաստանյան ջրվեժներ» ճամփորդություն նախագծերի գնահատում-ուսումնասիրություն:
Ուսումնասիրության համար հիմք են հանդիսացել.
Ուսումնական պլանով որոշված կարգերը.
Ուսումնական նախագծի մշակման և իրականացման
Ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման
Ավագ դպրոցում հետազոտական նախագծի մշակման և իրականացման
Դասավանդողնեի բլոգներում ճամփորդության նախագծերի, հրամանների հրապարակումները
Ելենա Սարգսյան (նախագիծ)
Ճամփորդության կազմակերպամն մասին հրաման
Մարգարիտ Հարությունյան (նախագիծ)
Ճամփորդության կազմակերպամն մասին հրաման
Սովորողների հրապարակումները բլոգներում և ենթակայքերում
Ավագ դպրոց
Իմ աչքերով -Ինա Միրզոյան, Ճանապարհորդություն դեպի Գեղարոտ —Միլենա Մկրտչյան
Կրտսեր դպրոց
Ճամփորդություն դեպի ջրվեժ—Սաթենիկ Սահակյան, Ճամփորդություն դեպի ջրվեժ—Ալինա Արզումանյան, Տպավորություններ — Գոռ Մուրադյան, Դեպի Գեղարոտի ջրվեժ—Շուշան Փաշինյան, Ճամփորդություն—Գագիկ Մարտիրոսյան, Ճամփորդություն—Զավեն Խանբաբյան, Դեպի ջրվեժ--Անահիտ Հովսեփյան, Գեղարոտի ջրվեժ—Ռուբեն Թադևոսյան, Գեղարոտի ջրվեժ—Զավեն Ղազարյան, Իմ ճամփորդությունը—Վռամ Բաբայան
Դասավանդող Ելենա Սարգսյանի հրապարակումը կրթահամալիրի կայքում և ավագ դպրոցի ենթակայքում. Հայաստանի հրաշալիքները. Գեղարոտի ջրվեժ
Ճամփորդության պատասխանատուների հաշվետվություննեը.
Ֆինանսական
Բովանդակային. Ելենա Սարգսյան. Դասավանդողի օրագիր, Մարգարիտ Հարությունյան. Ամփոփում-հաշվետվություն
Ամփոփ տեղեկանք
Ուսումնասիրության արդյունքում պարզ է դառնում, որ ճամփորդության կազմակերպիչները գործել են ուսումնական ճամփորդությունների կազմակերպման կարգի սահմաններում. հրապարակված է նախագիծը , երկու օր առաջ ներկայացվել է հայտը, ճամփորդության կազմակերպման մասին հրամանը, կայքում, ենթակայքերում, բլոգներում կա սովորողների և դասավանդողների անդրադարձը ուսումնական ճամփորդությանը: Հրապարակված են բովանդակային և ֆինանսական հաշվետվությունները: Կարգին համապատասխան պահպանվել են մեկօրյա ճամփորդության հեռավորության չգերազանցումը:
Երկու նախագծերում էլ, համաձայն ուսումական ճամփորդության կարգի, նկարագրված չէ ճամփորդության բովանդակությունը: Սովորողների և դասավանդողների բլոգներում չեն երևում ճամփորդության նախապատրաստական-ուսումնական փուլը և նախագծի արդյունքների ամփոփմնա փուլի ուսումնական մասը: Սովորողների բլոգներում ճամփորդությունից հետո ներկայացված են բովանդակությամբ նման պատումներ, ֆոտոշարեր: